אדורם גידור ופיתוח מותג ישראלי
אלפי לקוחות מרוצים, משנת 1969 | [email protected]

מחסן פנל מבודד

whatsapp

מחסנים מפאנל מבודד בכל מידה ובהתקנה מהיום להיום על ידי הצוותים המקצועיים בארץ, ברמת גימור גבוהה ועם אחריות לעבודה. מחסן פנל מבודד הינו פיתרון האחסנה הבטוח והעמיד ביותר הקיים כיום.

מחסן פנל מבודד

מחסן פנל מבודד הוא מחסן שעשוי מפנל המורכב משכבות פלדה שביניהן קיימת שכבה של בידוד, מה שהופך את המחסן לחסין יותר מפני פגעי הסביבה כגון פגעי מזג האוויר. הפנל המבודד נכנסה להגדרה של בנייה קלה והוא מתאים למגוון רחב של שימושים כמו בנייה של גגות, קירות ומבנים ניידים כמו מחסנים.

כמו כן, הוא אף משמש לבנייה של קרוואנים או לולים, ובאופן זה קל יותר לשימוש מאשר חומרים אחרים. הפנלים יכולים להגיע בכל מיני גדלים ויש לקבל הכוונה ויעוץ מקצועי כדי לדעת מה לבחור על מנת לבנות מחסן פנל מבודד. מחסן הפנל המבודד נחשב לאחד המבנים החשובים ביותר למשפחות ולעסקים, ומשמש כפתרון אחסון אידיאלי ללא תשלום חודשי נוסף על שכירות של מחסן.

שימושים של מחסן פנל מבודד

למחסן פנל מבודד יש מגוון רחב של שימושים, ולעומת מחסן רגיל, מחסן פנל מבודד יכול להיות נייד וללוות אתכם מדירה לדירה במשך השנים. השימושים המרכזיים שיש למחסן פנל מבודד הם אחסון החפצים, הגנה ושמירה עליהם, סדר וארגון בבית וחיסכון במקום ובהוצאה החודשית המשפחתית או העסקית.

  • אחסון – באמצעות מחסן פנל מבודד ניתן לפתור הרבה מאוד בעיות אחסון, במיוחד לאור מצוקת הדיור הקיימת בארץ והנטייה של משפחות רבות לרכוש דירות קטנות יותר. באמצעות מחסן פנל מבודד תוכלו לאחסן מגוון של מוצרים שבהם אינכם משתמשים באופן יומיומי, וכך גם תוכלו לשמר את הסדר ואת הארגון שבבית.
  • הגנה ושמירה על מוצרים – במקום שרהיטים או מוצרים שונים יסתובבו בבית, יאבדו, ייעלמו או שפשוט אף פעם לא תמצאו אותם, תוכלו לאחסן אותם במחסן. בדרך זו גם תדעו תמיד איפה הם, וגם תוכלו לשמר את איכותם ואת עמידותם. מכיוון שמחסן הפנל הוא מבודד, תוכלו לספק הגנה למוצרים שלכם בין אם מדובר בכיסא לים, בכריות או במוצרי חשמל.
  • סדר וארגון – מחסן פנל מבודד יד 2 יכול לספק לכם לא רק פתרון אחסון, אלא שיפור הסדר והארגון בבית שלכם. במקום שתחפשו ושתשקיעו זמן ומאמץ למצוא כל מיני מוצרים שאינכם משתמשים בהם מדי יום, תוכלו להשתמש במחסן ולדעת תמיד איפה כל דבר נמצא.
  • חיסכון במקום – שימוש במחסן פנל מבודד יכול לחסוך הרבה מאוד מקום בחדרי הבית, בין אם מדובר במטבח ובחדר הרחצה ובין אם מדובר בארונות בחדרים או בחללים אחרים בבית.
  • חיסכון כלכלי – חד וחלק: תשלמו בעבור מחסן פנל מבודד מחיר זול הרבה יותר מרכישת שטח או משכירת מחסן. הרבה משפחות, זוגות ועסקים בוחרים לרכוש או לשכור דירה גדולה, על מנת שיהיה להם מקום לכל הדברים שברשותם. למעשה, הם נתקעים עם תשלום שכירות חודשי גבוה או עם מחיר רכישה גבוה, במקום לרכוש מחסן פנל מבודד שמחירו זול הרבה יותר מביצוע השקעה כמו שכירת דירה או רכישתה.

איך בונים מחסן פנל מבודד?

מחסן פנלים מבודדים בנוי ממספר לוחות שניתן לחבר ביניהם במגוון דרכים. על מנת לבנות מחסן פנל מבודד יש להתייעץ עם אנשי מקצוע או לקבל מידע מגורמים רשמיים ברשת האינטרנט.

  • ייעוץ מאיש מקצוע – כדי לבנות מחסן פנלים מבודדים יש צורך בידע מקצועי ובהכוונה, במיוחד אם אין לכם ניסיון או גישה לתחומי התחזוקה והבנייה הקלה. איש מקצוע יכול להדריך אתכם בתהליך ולהפוך אותו לחוויה פשוטה הרבה יותר. תוכלו לקבל הכוונה מאיש המקצוע באותו המקום שרכשתם בו את המחסן.
  • צפייה בסרטוני וידאו באינטרנט – גם באינטרנט תוכלו למצוא הכוונה טובה לבניית מחסן פנלים מבודדים, אבל חשוב שתבדקו אם מדובר בהדרכה שתואמת לחומרים שיש לכם, על מנת שלא תעשו טעויות שנגרמות מחוסר תיאום.

התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
050-5300922


8 תגובות לגבי “מחסן פנל מבודד

אופיר בקר 08/10/2017 בשעה 13:10

האם ניתן להזמין ממכם קיט מחסן להרכבה עצמית לפי מידות?

שמעון 28/03/2018 בשעה 10:20

,אני מתעניין על מחסן פנל מבודד בגודל 4*3.5

חיליק 15/10/2018 בשעה 22:03

שלום רב.
מתעניין במחסן 3*5 עם דלת ללא רצפה וללא חלונות. מחיר? ואם ניתן לקבל קיט להרכבה עצמית. תודה חיליק

עומרי 27/10/2018 בשעה 16:52

שלום.
האם מחייב בסיס בטון או מרצפות? ניתן להניח על אדמה?

גיא 18/11/2018 בשעה 12:26

שלום, אני מעוניין במבנה מבודד שישמש כמשרד בגינה. בערך 2X2.5

דניאל שמעוני 19/11/2018 בשעה 18:12

מתעניין ברכישת מחסן 4X3 גובה מקסימלי 2.20 מנימום גובה 2.00 מ' כולל דלת כניבה וחלון
כולל כל אביזרים הנחוצים .

נדב חן 29/09/2019 בשעה 12:58

מעוניין במחסן פנל מבודד 2.5*4 מ". מעוניין גם לדעת האם יש יותר עבה?

ערן קשת 07/02/2021 בשעה 11:47

שלום רב.
מעוניין במחסן פנלים מבודד עובי 10 ס"מ
גג זוית אחת
גודל 3*2 מטר
פתח דלת ללא דלת

כתוב תגובה או שאלה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*
*

לחיוג השאר/י הודעה
לראש העמוד